אפליקציה ללימוד אנגלית – איך זה עובד

כבר המציאו הכל: אפליקציה לדיאטה, אפליקציה לניווט, אפליקציה ללמידה לתיאוריה. ועכשיו – אפליקציה ללימוד אנגלית. סו... אר יו רדי?

בין אם היינו תלמידים מצטיינים בבית הספר או כאלו שקצת התקשו – בשלב מסוים בחיים אנחנו מחליטים שצריך לקחת את עצמנו בידיים ולדעת אנגלית כמו שצריך. לדעת לקרוא, לדעת לכתוב ובעיקר – לדעת לדבר. במקום לשלם אלפי שקלים על קורסים ללימוד אנגלית, היום הפתרון קרוב מאי פעם.

אנחנו גם ככה מסתובבים כל היום עם הטלפון הנייד עלינו, וכיום אפשר להוריד לנייד אפליקציה ללימוד אנגלית שפותחה על ידי בית ספר לאנגלית מהטובים בתחום – ולהצליח להגיע להישגים מעולים.

מה בדיוק יש באפליקציה?

נתחיל מהדברים הכי חשוב – מדובר על אפליקציה חינמית לחלוטין שפותחה על ידי בית ספר מעולה לאנגלית. האפליקציה מכוונת את הלמידה עבור אנשים שצריכים ידע ברמות שונות: רמת דיבור בסיסית, רמת לימודים אקדמיים עבור סטודנטים ורמת אנגלית עסקית עבור אנשי העסקים שבינינו.

מעוניינים באפליקציה ללימוד אנגלית? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

האפליקציה יכולה להגות את המילים, ובכך לעזור לתלמיד להתמודד עם הקושי שבקריאה ובדיבור השוטף בשפה הזרה. בדומה ללימוד אנגלית באינטרנט, הבסיס של התוכנה מתקשרת לתרגום מעברית לאנגלית ומאנגלית לעברית, וכן באפשרות למצוא מענה על שאלות שעולות לתלמיד באותו הרגע.

הלימודים באמצעות האפליקציה יכולים להוות לימודים בסיסיים עבור מי שצריך רענון או חיזור לפני התחלת קורס מעמיק באנגלית, או אפילו הסרת חלודה למי שמצטיין באנגלית אבל לא דיבר או השתמש בה זמן רב.  

לימודי אנגלית באמצעות אפליקציה יכולים לשפר את רמת הידע והניסיון השפתי שלכם במהירות, יותר מהר ממה שאתם רק יכולים לדמיין. אז קדימה, תורידו את האפליקציה אנד לאטס ספיק אינגליש
קבל הצעות עכשיו